Volta pel nord de la Pobla de Segur

Distància: 47,30 km

Altura màxima: 1.501 m

Altura mínima: 510 m

Temps: 7.15 h (incloent 1 h de parades)

Ruta circular: Si

Recorregut: la Pobla de Segur – antiga carretera de Sant Miquel – congost d’Erinyà – carretera N-260 – Senterada – Naens (sense arribar-hi) – el Burguet – Cérvoles – serrat de Sant Roc – Sant Isidre – Erinyà – Santa Maria de l’Obac – Toralla – Torallola (sense arribar-hi) – Sant Joan de Vinyafrescal – cra. C-147 – la Pobla de Segur

Grau de dificultat: moderat

Lectura literària recomanada:  Nou viatge al Pirineu, de Núria Garcia Quera

Comentaris: Ruta senyalitzada pel Centre BTT del Pallars Jussà. En general es troben totes les senyals, encara que són molt velles i algunes estan degradades. S’ha de seguir en la direcció que proposa el Centre BTT. Des de la Pobla de Segur fins a el Burguet es va per asfalt. A partir d’aquest punt i fins a l’alçada de Torallola, per pistes sense asfaltar, però en bastant bon estat. Quan se surt a Erinyà, a la carretera asfaltada, com que falta un senyal, pot haver-hi un moment de dubte. S’ha de girar cap a la dreta, carretera amunt. Deixarem Erinyà enrere. No s’agafa la primera pista, sinó la segona a l’esquerra, just quan deixem de veure Erinyà al nostre darrere. A partir d’aquí ja tornarem a trobar senyals. La ruta és ciclable el 99 %. Tan sols s’ha de baixar de la bicicleta els últims metres abans d’arribar a Toralla, ja que es va per un camí vell molt costerut.

Baixa’t el track al Wikiloc

Contestar

Subscripció Newsletter

Últimes entrades

Propera conferència

Presentació de "Nou viatge al Pirineu" a SABADELL
dimecres, 03/06/2020 - 19:30 hores
Unió Excursionista de Sabadell. Carrer de la Salut, 14 -16, Sabadell, 08202
Organitzat per la Secció de Cultura. Dins del cicle Escriptors i Paisatge. Per a més informació: https://ues.cat/cultura/